Proces rekrutacyjny
Zapoznajemy się ze wszystkimi wpływającymi do nas cv, również tymi, które nie zostały wysłane w odpowiedzi na ogłoszenia. W procesie rekrutacji uczestniczą: specjalista HR, kierownicy działów do których rekrutujemy pracowników, a czasem pracownicy, którzy pomagają w rekrutacji współpracowników – również poprzez polecanie firmy Ato. Biorą w ten sposób udział w naszym Programie rekomendacji.
Krok 1. Rozmowa telefoniczna
Zatelefonuje do Ciebie przedstawiciel HR, zapyta o motywację, dopyta o dane zawarte w cv, przedstawi podstawowe informacje dotyczące stanowiska, uzgodni dogodny termin na spotkanie.
Kandydatów, którzy spełniają nasze oczekiwania, zapraszamy na spotkania do siedziby firmy w Kaliszu lub oddziału w Dobrodzieniu.
Krok 2. Spotkanie z przedstawicielem HR
Podczas tego pierwszego spotkania staramy się upewnić, że profil Twoich umiejętności odpowiada naszym oczekiwaniom. Możesz spodziewać się, że zapytamy Cię o dotychczasowe doświadczenie zawodowe (jeśli je posiadasz) i oczekiwania dotyczące rozwoju. W zamian jesteśmy otwarci na wszelkie pytania z Twojej strony.
Możesz także otrzymać zadanie do wykonania.
Krok 3. Spotkanie z kierownikiem działu do którego aplikujesz
To spotkanie pozwala bardziej Cię poznać - Twoje umiejętności, Twój sposób myślenia. Możesz także poznać więcej szczegółów dotyczących zadań i sposobów pracy na stanowisku.
Po zakończeniu rekrutacji każdy kandydat otrzymuje informację o zakończeniu procesu rekrutacji.
Jeśli decyzja o zatrudnieniu jest pozytywna – podpisujesz umowę, przechodzisz wstępne szkolenia i rozpoczynasz swoją przygodę z ATO.